Heroine Movie Review (Coming Soon)

synopsis
De film richt zich op het leven van een actrice uit ‘Bollywood’. Het geeft u en schandalig en glamoureuze beeld van wat er gebeurt achter de schermen in de wereld van glitter en glamour die onze filmsterren display.

De film bestrijkt de politiek, de vertrouwelijke zaken en de leugens van de hoogtepunten van zijn beroemde en het trieste gevoel van mislukking in de Indiase filmindustrie.
hij film is gebaseerd op het leven en de tijden van een superster heldin uit de droom fabriek noemen we ‘Bollywood’. De film is een onderhoudende, durf, emotionele, schokkende, glamour, schandalig achter de schermen rekening van de werkelijkheid achter de wereld van glitter en glamour die onze filmsterren wonen. Voor een land geobsedeerd door films en filmsterren, zal Heroine neemt het publiek op een voyeuristische reis om te zien wat er werkelijk afspeelt achter de gesloten deuren van make-up kamers en ijdelheid bestelwagens. Het zal ze een kans geven verder te gaan dan de prachtige glimlach en politiek correcte offertes, om te zien wat er werkelijk gebeurt in het leven van India ‘s geliefden – De snipen en de politiek, de geheimen en de leugens, de ongelooflijke hoge tonen van de roem en de eenzame diepten van mislukking

Uitgeroepen tot meesterwerk Madhur Bhandarkar tot nu toe, het filmen van Herione werd gestart met Aishwarya Rai Bachchan als de protagonist, maar als gevolg van haar zwangerschap, heeft Kareena Kapoor vervangen haar, zoals de vrouwelijke hoofdrol. Arjun Rampal en Arunoday Singh, of fame ‘Yeh Saali Zindaagi’, vult u de star cast. De film draait om een ertswhile succesvolle film actrice wiens carrière is nu aan het afnemen.